Saturday, October 17, 2009

خون دل

می زنم روی صفحه که: چه طوری؟
تایپ می کند به فنگلیسی که : که خوبم
می دانم که خوب نیست
می دانم که غمگین است
حتی با این همه فاصله
حتی بعد از این همه دوری
حتی با این که نمی بینمش
می نویسد: ما که همیشه غم و غصه داریم. چیز مهمی نیست
تو بگو. شازده کوچولو خوب است؟
می گویم بهتر است
قیافه شازده کوچولو می آید جلوی چشمم. کز کرده جلوی تلویزیون. پاهایش درد می کند. من قلبم دارد می آید توی دهنم
می گویم: من را ولش. چرا ناراحتی؟
می دانم چرا ناراحت است. به خودم می گویم: کرم داری؟
می نویسد: چیز مهمی نیست
بعد بحث را عوض می کند: امروز زلزله آمده.. چهار ریشتر. خلاصه حلالمان کن
یک شکللک می فرستم: ادمک زرد با چشمهای از حدقه آمده و دهان باز
همزمان خودم هم شکل همان شکلک می شوم
فکر می کنم که باید دلم بریزد پایین
مثل همان موقع که توی بم زلزله امد
ولی نمی ریزد پایین
دیگر به گمانم سر جایش نیست اصلا که بخواهد بریزد یا نریزد
می خوانم توی یک صفحه دیگر که برای اینکه مردم نتوانند ماهواره ببینند پارازیت انداخته اند
انقدر قوی که مردم از امواج ماکرویو احساس گرما می کنند
شوهر خواهرم می خندد و می گوید زندگی اسان می شود. قوری را می گذاری روی میز خودش جوش می آید
من دهنم کج می شود. یک چیزی بین خنده و گریه

9 comments:

  1. تو را چه مي‌شود، گاهي بسي شادمان و زماني ديگر دل خون
    شايد اينها همه به خاطر غم غربت باشد و دوري

    ReplyDelete
  2. چهار ريشتر كه مي ايد دهن ها كج مي شود

    .

    شش ريشتر كه باشد دهنها سرويس خواهد شد

    من هم دهنم كج شد يك چيزي بين سكته ناقص و كامل

    ReplyDelete
  3. یعنی مشکل زندگی خواهر شوهر شما جالب بود برام که با این شرایط آسان می شود...ا

    ReplyDelete
  4. به مصطفی : من شوهرم کجا بود که خواهر داشته باشد! وینک
    به ناشناس: شاید هم غریبی و اسیری و غم یار! آن هم هر سه یک بار

    ReplyDelete
  5. اخه عاشقيت بهت نمي‌ياد، غم كدوم يار؟ اسير كي؟، اسير دل؟

    ReplyDelete
  6. نه بابا حالا من یه چیزی پروندم .. جدی نگیر

    ReplyDelete
  7. جرا مسئله رو پاک می کنی؟
    من خودم یه پایه مشاورم، اونم تو مسائل عاشقیت، فقط لب تر کن ...؟

    ReplyDelete
  8. گاهی از خودم می پرسم می شود یک روز، قبل از اینکه تمام شده باشیم... تمام شده باشند؟

    ReplyDelete
  9. :)))
    عجب سوتی دادم من

    ReplyDelete