Tuesday, December 15, 2009

کانادا جون

مچ بند سبزی که ایرانی ها اینجا می اندازند دور دستشان روی اعصاب من است
اخر نه که برای کانادایی ها خیلی مهم است که توی مملکت ما چه می گذرد
نه که اگر بدانند چه می گذرد کمک می کنند که بهتر بشود
نه که می خواهند که وضع ما بهتر بشود
حالا بگو شمایی که خانه ات توی ریچموند هیل است
و وضعتان توپ است
و کانادا جون را خیلی دوست دارید
بیایید پول روی هم بگذارید یک کاری کنید .. یه چیزی را درست کنید یک جای مملکتان... اگر نمی خواهید برگردید از اینجا یک کاری کنید
ببین چند نفر جمع می شود
اصلا چند نفر ایرانی قابلیت این را دارد که یک جا جمع شود
ولی یک نفر هست که توی وبلاگش توی همان ایران کار قشنگی کرده
شرط می بندم که اثرش برای آینده ما از صد تا مچ بند سبز روی دست ایرانی های اینجا بیشتر باشد
این هم آدرسش

6 comments:

  1. niloofarhb.persianblog.ir

    اینو ببین
    خیلی جالبه برای من خیلی شبیه تو فکر میکنه
    یکی دو تا از پستهاش کاملا شبیه توئه
    شبیه اونا که قبلا مینوشتی

    مثلا اون نوشته با عنوان ترجمه رو بخون
    یا اینجاییها

    ReplyDelete
  2. جالب بود نوشته هاش. از اینجاییا خوشم اومد. خوبه ادم بدونه تنها وصله ناجور روی کره زمین نیس

    ReplyDelete
  3. من فقط گفتم شبیه شما مینویسه

    نگفتم جالب مینویسه
    یا چیز دیگه
    حرف تو دهن من نزارید لطفا

    ReplyDelete
  4. من گفتم جالب بود. شما نگفتی. خوبه؟ دست از سرمون بر می داری حالا؟

    ReplyDelete
  5. من کاری به کار کسی ندارم که

    سرم به کار خودمه
    ولی خدا وکیلی شبیه هم فکر میکنین
    قبول داری؟

    ReplyDelete
  6. بيشتر از اين از دوستاني كه خارج هستن و اوضاع به راهه براشون و زمان دلتنگي ياد ايران ميافتن، نميره...

    ReplyDelete